Ρίξτε μια ματιά στις πιο συχνές ερωτήσεις μας:
Το Usse είναι ένα ψηφιακό οικοσύστημα σχεδιασμένο να βελτιστοποιεί τη λειτουργία των μαζικών επιχειρήσεων. Αποτελείται από διαφορετικές υπηρεσίες, οι οποίες μπορούν να λειτουργήσουν ανεξάρτητα ή αρμονικά μαζί για να προωθήσουν την εμπειρία των πελατών.
Στην Usee έχουμε διαδραστικούς ψηφιακούς καταλόγους με επίκεντρο την εικόνα που προσφέρει μια νέα εμπειρία στους πελάτες σας αντικαθιστώντας το συμβατικό χειρόγραφο μενού. Επεξεργαστείτε τα προϊόντα σας ανά πάσα στιγμή, αλλάξτε περιγραφές, τιμές, φωτογραφίες και επιπλέον λεπτομέρειες, δημιουργήστε προσφορές και εκπτώσεις και πολλά άλλα, όπου κι αν βρίσκεστε, σε πραγματικό χρόνο. Τα μενού υποστηρίζουν αυτόματες πολλαπλές γλώσσες, με τον κατάλογο αρχικά να καταχωρείται στα Αγγλικά. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις γλώσσες από τις οποίες επιτρέπετε στους πελάτες σας να επιλέξουν.
Ναι, τα Ψηφιακά Κατάλογοι στην Usee, όπως και οι άλλες υπηρεσίες μας, είναι ανεξάρτητα και μπορούν να λειτουργήσουν αυτόνομα.
Φυσικά! Η αρχική εισαγωγή και τροποποίηση στον κατάλογο μπορεί να γίνει από εσάς ή το προσωπικό του καταστήματός σας μέσω του Πίνακα Διαχείρισης ή αφού επικοινωνήσετε μαζί μας. Οι αλλαγές γίνονται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο, επομένως μόλις προσθέσετε, αφαιρέσετε ή επεξεργαστείτε ένα προϊόν στον κατάλογο, οι πελάτες σας μπορούν να το δουν αμέσως.
Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στον κατάλογο σαρώνοντας έναν κωδικό QR σε μια βάση Usee, αυτοκόλλητο, τραπέζι κ.λπ., με την κινητή συσκευή τους.
Ενώ ο κατάλογός μας έχει επίκεντρο την εικόνα, η χρήση φωτογραφικού υλικού δεν είναι απαραίτητη. Εάν δεν έχετε φωτογραφίες για τα προϊόντα σας, προσφέρουμε πρόσθετες (προαιρετικές) υπηρεσίες φωτογραφίας.
Οι παραγγελίες πελατών, καθώς και οι παραγγελίες που εισάγονται από τον σερβιτόρο, εμφανίζονται στον Πίνακα Διαχείρισης Χρήσης στις σελίδες Παραγγελίες, Κουζίνα και στο PDA.
No, there is no limit to the number of contactless customer orders or orders entered by your staff.
Όχι, δεν υπάρχει παρακράτηση οποιουδήποτε ποσοστού είτε από αυτόματες παραγγελίες πελατών είτε από παραγγελίες που έχουν εισαχθεί από το προσωπικό σας. Ωστόσο, εάν έχετε την πρόσθετη δυνατότητα ανέπαφων παραγγελιών και οι πελάτες επιλέξουν να προπληρώσουν για την παραγγελία τους με μια χρεωστική/πιστωτική κάρτα στο διαδίκτυο, θα υπάρχει μια μικρή χρέωση για την τραπεζική συναλλαγή, όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε συναλλαγή POS ή ηλεκτρονικής πύλης πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις αποδοχής χρεωστικών/πιστωτικών καρτών, επικοινωνήστε μαζί μας.
Μετά την πρόσβαση στον ψηφιακό κατάλογο, ο πελάτης δημιουργεί την παραγγελία του επιλέγοντας τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν, προσδιορίζοντας τις προτιμήσεις του για το καθένα, συμπεριλαμβανομένων σχολίων, και προσθέτοντάς τα στο καλάθι του. Μόλις είναι έτοιμοι, προχωρούν στο καλάθι τους και κάνουν κλικ στο κουμπί «Αποστολή Παραγγελίας» ή «Πληρωμή Παραγγελίας» και η παραγγελία δηιουργείται αυτόματα.
Στο καλάθι, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει από τους τρόπους πληρωμής που επιτρέπει το κατάστημα. Έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν αργότερα στο προσωπικό ή μέσω Usee. Εάν επιλέξουν να πληρώσουν αργότερα, η παραγγελία υποβάλλεται σε επεξεργασία και μπορούν να ζητήσουν πληρωμή μέσω κλήσης Usee ή καλώντας έναν σερβιτόρο παραδοσιακά. Εναλλακτικά, εάν επιλεγεί η «Κάρτα» ως τρόπος πληρωμής, ο πελάτης μπορεί να προπληρώσει απευθείας από τη συσκευή του χρησιμοποιώντας κάρτα μέσω του Viva Wallet, κάτι που επισπεύδει τη διαδικασία πληρωμής χωρίς την ανάγκη εμπλοκής σερβιτόρου.
Όταν είναι ενεργοποιημένη η δυνατότητα ανέπαφων παραγγελιών από πελάτες, επιτρέποντας στις παραγγελίες τους να εμφανίζονται αυτόματα στις διαφορετικές σελίδες σας. Ανεξάρτητα από το αν η παραγγελία είναι ανέπαφη και έχει εισαχθεί από πελάτη ή έχει καταγραφεί από το προσωπικό σας, υπάρχει η επιλογή να ακυρώσετε, να τροποποιήσετε στοιχεία (όπως αριθμός πίνακα, κατάσταση και άλλα) ή να αρνηθείτε την παραγγελία για οποιονδήποτε λόγο.
Η λειτουργία Αιτήματα πελατών επιτρέπει στους πελάτες να αλληλεπιδρούν απευθείας με το κατάστημά σας μέσω μιας ψηφιακής διεπαφής. Έχει σχεδιαστεί για τον εξορθολογισμό της επικοινωνίας και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών παρέχοντας μια φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων αναγκών ή αιτημάτων.
Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στη λειτουργία Αιτήματα πελατών μέσω της σάρωσης του Qr-code. Από εκεί, μπορούν να επιλέξουν από μια προκαθορισμένη λίστα τύπων αιτημάτων, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί από το κατάστημα για να περιλαμβάνει περισσότερες επιλογές. Εάν οι διαθέσιμες επιλογές δεν καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες τους, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν “Άλλο” και να πληκτρολογήσουν ένα συγκεκριμένο αίτημα σε ένα πεδίο κειμένου.
Ως ιδιοκτήτης ή διαχειριστής καταστήματος, μπορείτε να προσαρμόσετε τη λίστα των τύπων αιτημάτων απευθείας μέσω του πίνακα διαχείρισης της ψηφιακής σας διεπαφής. Αυτή η προσαρμογή σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε τις επιλογές με βάση τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις που προσφέρετε, διασφαλίζοντας ότι οι κοινές ανάγκες των πελατών αντιμετωπίζονται γρήγορα και αποτελεσματικά.
Μόλις ένας πελάτης υποβάλει ένα αίτημα, μεταδίδεται αμέσως στα κατάλληλα μέλη του προσωπικού για δράση. Οι εργαζόμενοι μπορούν να δουν αυτά τα αιτήματα είτε σε μια ειδική σελίδα εντός του συστήματος είτε μέσω του PDA. Η ρύθμιση διασφαλίζει ότι το προσωπικό ενημερώνεται έγκαιρα για κάθε αίτημα χωρίς να ειδοποιεί απευθείας τον πελάτη. Αυτή η δυνατότητα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε πολυάσχολα περιβάλλοντα, καθώς βοηθά στη διαχείριση της λειτουργικής ροής και διασφαλίζει ότι τα αιτήματα των πελατών αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά και διακριτικά, βοηθώντας στην ομαλή διαχείριση των προσδοκιών των πελατών και στην παροχή υπηρεσιών.
Ναι, όλα τα αιτήματα που υποβάλλονται από πελάτες καταγράφονται σε ένα κεντρικό σύστημα στο οποίο μπορεί να έχει πρόσβαση το εξουσιοδοτημένο προσωπικό. Αυτό το αρχείο καταγραφής βοηθά στην παρακολούθηση της συχνότητας συγκεκριμένων αιτημάτων, στην κατανόηση των προτιμήσεων των πελατών και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών με την πάροδο του χρόνου.
Σε αντίθεση με άλλα συστήματα, το Usee δεν απαιτεί σταθερό υπολογιστή για να λειτουργεί. Η τεχνολογία λογισμικού βασίζεται στο cloud, επομένως το μόνο που χρειάζεστε για να το χρησιμοποιήσετε το Usee είναι μια συσκευή με πρόγραμμα περιήγησης ιστού και σύνδεση στο διαδίκτυο. Εάν θέλετε να εκτυπώσετε δελτία παραγγελιών ή να εκδώσετε αυτόματα έγγραφα μέσω ενός Παρόχου, θα χρειαστείτε έναν εκτυπωτή που να μπορεί να συνδεθεί στην εφαρμογή. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις πρόσθετων υπηρεσιών και τη βοήθεια, επικοινωνήστε μαζί μας.
Ως ένα καινοτόμο και πρωτοποριακό σύστημα υπηρεσιών, η Usee προσφέρει μια ανανεωμένη εμπειρία στη διαχείριση και λειτουργία της επιχείρησής σας. Μέσω των παρεχόμενων στατιστικών, του πλούσιου ψηφιακού καταλόγου με επίκεντρο την εικόνα και της εμπειρίας ανέπαφων παραγγελιών που προσφέρεται, η Usee παρέχει πολλές δυνατότητες που βελτιστοποιούν τις λειτουργίες του καταστήματός σας.